Lördag

Lördag kväll, har precis kommit hem ifrån jobbet och ätit har jag hunnit med också :)
Dagen har varit händelserik faktiskt, mycket folk, och mycke roligt folk som kommit fram och antingen frågat konstiga frågor eller bara var allmänt roliga.
Kom fram ett killgäng till mig som tog kort på mig, och pratade dom var faktiskt väldigt roliga, självklart bodde dom inte i Sthlm annars hade dom aldrig kommit fram, shit asså bara för att dom är ifrån någon annan del utav Sverige så är dom jättetrevliga sjukt!

Dagen var lång faktiskt, man blir lite stel i bena och ont i ryggen, det värsta är ju dom sista timmarna när det inte händer så mycket.
Ska jobba imorgon med så blir en lugn kväll för mig.

Nä det var allt jag hade att berätta:)
Ha de så bra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0