Hard work work

Heeeej!
Längesen ja skrev nu oj jag har haft otroligt mycket att göra, nu börjar mitt vanliga liv igen jobba jobba jobba!
Jag är nöjd på ett sätt av att få göra nånting såklart, men samtidigt de sliter på kroppen.

Ska jobba hela veckan ut, lördag och söndag ska jag jobba hos Fannys mamma på mässa i globen som jag gjort förut men den här gången har jag uppgraderat mig och får stå inne och ska vara sån här jaa vad heter det, om nån undrar nåt så är det mig man frågar så ska jag kunna svara på frågorna:)

Idag har jag slitit väldigt mycke faktiskt, så är trött.
Ville bara berätta vad jag har haft för mig så om jag inte skriver så mycket är det för att jag är busy ;)
Nu ska jag gå lägga mig och kolla på tv.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0