080920

Hellu!
Idag är det lördag, har inte gjort så mycket speciellt idag faktiskt, men nu sitter jag hemma hos Fanny :)
Fast hon sitter och pluggar så jag sitter vid datorn.
Hade inget att göra hemma så tänkte det var roligare att sitta här.
Pluggnörd är hon :D hihi nää hon är så duktig är lite avendsjuk faktiskt ja vill också känna mig duktig:)

Ikväll ska vi ja vet faktiskt inte som vanligt ska vi laga god mat det blir det alltid när man är me Fanny och mätt blir man :D

Hoppas ni får en trevlig kväll iaf:)
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hehe ja allt e as lyckat an sa lange!=).

ja jag har provat wii men han hade bara trakigt, man haller i natt konstigt..ja fattar ingenting..!



OH JUSTE! AA I have forget it.!

ja kommer nog inte kunna se det..

men direkt nar ja far igang min dator da!



SPANNANDE for dig som kan se det! =).

2008-09-21 @ 22:14:20
URL: http://kyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0