Onsdag!

Idag är det onsdag, har varit i skolan och haft NkB och MaB.
Som vanligt då me andra ord :)
Vi fick tillbaka våra prov vi hade gjort första dagen, ja fick hälften av rätten och då sa han du kommer inte klara av den här kursen, blev lite ledsen då med tanke på att jag ska verkligen kämpa för att klara den här kursen.
Men pratade me mina kamrater sen och det visade sig att han hade sagt samma sak till flera elever, jävla gubbe!
Nu jävlar ska jag visa honom att jag klarar av den här kursen och att jag kan!

Imorgon är jag egentligen "ledig" har inga lektioner men ska gå till matteteket som det heter där man får hjälp utav en lärare när man sitter och räknar sina matteuppgifter.
Efter det så är det lite repetition ifrån MaA för dom som vill gå.

Annars så händer det inte så mycket i mitt liv.
Plugga plugga plugga :) Känns bra iaf.

Bjuder på en vacker bild här under, har inte så mycket mer att säga:)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

SKOJARU MED MIG???? gar jossan i din klass???

HUR AR HON??? HAHAHA

2008-10-20 @ 02:33:45
URL: http://kyling.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja skarmen var trasig men Vanessas basta kompis man har precis fixat det! YEAH!

2008-10-25 @ 01:31:45
URL: http://kyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0