Oj

Här var längesen man skrev, ska uppdatera er lite vad jag har gjort.

Lör- Sön:
Jobbade ju på mässan i globen, gjorde inte så mycket mer än det, det räckte om man säger så :)

Mån:
Gjorde ingenting speciellt, var väldigt trött ifrån helgen, min mamma var hemma ifrån jobbet också så umgicks med henne, lagade jättegod mat m.m.

Tis:
Var hos läkaren i Solna för dom skulle kolla på min leverfläck, besöket tog 2 timmar och dom kom iaf fram till att jag ska få ta bort den men på Huddinge och skulle skicka en tid till mig, hoppas det blir snart är trött på att ha min leverfläck nu vill bara ta bort den!
Efter besöket jobbade jag även.

Ons:
Har jobbat hela dagen, är trött nu och ska gå lägga mig och kolla på alla dagens tv, det är alltid bra tv program på hösten man sitter nästan klistrad framför tvn det man hinner:)
Skulle faktiskt behöva köpa mig en hårddisk så jag kan spela in alla avsnitt jag missar :)

Resten av veckan kan jag ju också berätta :)
Torsdag och Fredag ska jag jobba, Lördag ska jag och pappa åka till Hölö och jobba fixa det sista där, sen i mellan där får jag se om jag hittar på nåt annat kul, är sugen på att gå ut faktiskt får se vad som händer:)

Det är det jag sysslar med iaf, man kan säga med andra ord fullt upp!
Men det är skönt att jobba igen, känner att ja börjar få upp min aktivitet inom mig och orkar mer nu :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0