Jag lever

Heej alla!
Sorry för dålig uppdatering men har haft så mycket att göra med allt plugg!

Har tänkt flera dagar att jag måste skriva, vet ju att ni vill läsa min vardag men har inte hunnit helt enkelt.
Skolan går iaf bra, bara min mattelärare som är dum, men idag var jag och pratade med rektorn så vi ska göra någonting åt det iaf så det känns bra :)

Helgen var väldigt trevlig faktiskt, i fredags gjorde jag inget speciellt, mamma,pappa och jag var ute och käkade på söder på kvällen sen så kollade vi på idol på kvällen :)
Lördagen så träffade jag Fanny och Frida i stan, vi åt lunch, sen så gick vi hem till Frida och bakade hallon/blåbär paj, pratade skit och hade det allmänt trevligt:)
Sen efter mycket åkande fram och tillbaka så slutade Fanny och jag på Underbara bar där Fannys klasskompisar satt och drack så vi satt med dom några timmar tills vi skulle åka till Bromma.

I Bromma så var det en anordnad fest med inbjudna djs, anledningen till att vi ville åka dit var för att Dj anneli var där! Hon är så jävla grym!
Lokalen var inge vidare och inte dom andra djs:arna heller men anneli var riktigt grym!
Det kostade iaf bara 100 kr så det var ju lugnt:P
När vi skulle hem var ju inte det enklaste, sl har ju gått ut med affischer att tunnelbanan ska gå hela natten, gjorde den det? NEJ!
Så det blev taxi ;)

Sen en annan rolig grej, Dj Tiesto kommer till Sverige den 21 nov! :D
Ja skulle ju köpa biljett dit men det var slutsålt, nu har han lagt in en till spelning dan efter som jag och Fanny bokat biljetter till äntligen får jag se honom!
Har väntat 2 år på detta för alla andra gånger han har vart i Sverige har det varit 20 års gräns men nu är det 18 suck när man äntligen är 20:p
Så det ska bli skit kul!

Nu har jag precis pratat med Rebecka i telefon det var kul :) längesen jag pratade med henne.
Vi har pratat lite på skype och sett varandra i cam :D åå jag längtar tills ja arbetat ihop pengar och kan hälsa på henne, ska spara spara lovar det! :)
Många gånger så saknar man henne, när man vill ha bra rådgivning jaa allt möjligt bara prata av sig med nån som förstår och lyssnar som kan hjälpa en i allt och peppa en :)
Får ta det över skype istället;)
Miss you allot!

Nää nu ska jag kolla på ett AA avsnitt tror jag innan man ska sova tror jag, imorrn blir det jobb har ju höstlov den här veckan.
Har pluggat idag men ska jobba imorrn, blir nog lite jobb och plugg hela veckan :)

Ha de super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0