Händelserik söndag

Då var denna vecka slut då!
Dagen har bjudit på att jag först åkte in till stan var där inne runt 11 tiden, skulle köpa en Naturkunskap B bok utav en person, hittade en som sålde den på blocket.
Känns ganska onödigt och lägga ner massa pengar på en ny bok, denna var dessutom oanvänd.
Personen kom försent, jag stod och väntade så ringde personen jag var helt bombsäker på att det var en tjej men när jag svarade så hörde jag att det var en kille som inte kunde så bra svenska.
Jag fick guida honom till där jag var ändå så gick han fel och hittade inte mig, det slutade med att han fick stanna där han var och jag fick leta upp honom.

Tillslut så hittade jag honom och jag fick min bok :)

Efter det gick jag till Åhlens och köpte lite kollegieblock, linjal m.m.

Sen åkte jag till söder och gick in på djuraffären och handlade lite saker, var även förbi Simona och sa hej =)

När jag sen äntligen satt på pendeltågsstationen och väntade på mitt tåg med trötta fötter så kommer det helt plötsligt nån och tar tag i min toffs, jag trodde det var någon jag kände som skulle skoja till det, när jag vänder mig om ser jag att det är en gubbe som ser förvånad ut när jag vänder mig om, han ber så hemskt mycket om ursäkt han trodde jag var någon annan. Haha pinsamt för honom!

Det har iaf varit en otroligt fin dag idag, jätteskönt ute i solen.
Nu ska jag kolla på mina 3 avsnitt av Andra avenyn som lagts ut!
Hoppas ni får en trevlig kväll
Puss o kram imorgon gäller det skola för mig vettni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0