Halloween

Årets läskigaste helg?
Vet inte riktigt men det är väldigt fint att åka förbi alla kyrkogårdar när alla satt ut ljus, det är väldigt magiskt.
Tyvärr så firar man ju inte halloween så seriöst här i sverige, vem längtar inte tillbaka till när man var liten och fick klä ut sig och gå runt och samla in massa godis!
Eller få hitta på massa bus på alla grannars hus och känna rädslan av att man är ute i mörkret.

Visst kan man gå runt utklädd till alla granar och säga bus eller godis men tror nog folk skulle kolla lite konstigt på en;)

Man får helt enkelt nöja sig med en bra skräckfilm med sina vänner och massa godis!
Är lite avendsjuk på kyling som ska på halloween party!

Åter till vad jag har gjort, idag när jag vaknade upp imorse så kollade jag på mitt sår och såg att det blött igenom hela kompressen, ringde till sjukvårdsupplysningen dom ville att ja skulle ta bort kompressen och se hur det såg ut under men det var inte så lätt eftersom det bara rann ut blod.
Så ja ringde till vårdcentralen och som tur var fick ja en tid 15.30 till en sköterska som skulle lägga om mitt sår.
Nu är det iaf bättre.
Har ja otur nu och det blöder igenom imorrn med, så måste jag åka tillbaka dit där dom tog bort leverfläcken för det kan vara så antingen att dom har skurit i nåt som dom inte ska, tex blodkärl, eller att stygnen har gått upp.
Hoppas ja slipper det och att allt ska bli bra.

Nu ska jag gå och äta tacos med min mamma, sen blir det idol ikväll=)
Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Tackar :) Inte så gammal vad det gäller blogg så försöker att hitta min stil och en generallt bra sådan med :P Får säga det samma om dig...och hur fixar man det längst upp på sidan så att det blir typ som din? Hur hittade du till min blogg då? Dito :)

2008-10-31 @ 23:31:57
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Min Halloween var cooolare än alla Halloween fester i Sverige!!! haha

2008-11-02 @ 16:13:01
URL: http://kyling.blogg.se/
Postat av: Joakim Wennberg

Får svara på detta inlägget igen då du inte skrivit något nytt :( Man tackar..känns bra :P Oj, här var man snäller märker jag :D Ja, det skulle jag uppskatta...kan vara roligt att ha sin egna/unika header!! Okej....det var ju bra för oss båda att det blev så..hehe. Vart i sthlm bor du och är du uppvuxen där?

2008-11-02 @ 23:54:52
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0