Fredag är bäst!

Hejsan!
Hoppas alla mår bra, det gör jag men är grymt trött.
Har jobbat hela veckan lång, gjort massa andra saker så har inte riktigt haft tid att skriva:)

Idag är det iaf fredag skönt att det äntligen helg så man får vila upp sig lite.
Sitter hemma och kollar på idol och äter godis gott gott!

Helgen bjuder inte på så mycket skoj, vet inte vad jag ska hitta på imorgon, kanske ska till Trosa eller om jag ska vara hemma, hoppas på att kvällen bjuder på något roligt iaf, hörde rykten om någon hemmafest kanske vore nåt?:)
Sen är det måndag och då är det första dagen i skolan jippie!
Börjar 8.45 - 17.00 haha ojoj vilken dag!

Nä nu ska jag fortsätta att kolla på idol.
Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0