Första skoldagen!

Då var man hemma ifrån första skoldagen känns toppen bra!

Började imorse kl 8.45 med naturkunskap B, det var lite kaos först, en stor grupp blev uppdelad på 2, vi har ingen fast lärare m.m. men efter allt prat så började vi iaf och gå igenom vad kursen ska innehålla.
Det är bara massa roliga saker vi ska göra, vi gjorde en labb idag också var kul faktiskt!
Min klass verkar bra faktiskt har lärt känna några som är ur gulliga:)

Sen när den lektionen var slut fick vi såklart läxa :)

Kl 13.30 var det dags för dagens andra lektion matte B wiie!
Lektionen började med ett prov!
Det var ett kunskapsprov för att både läraren och vi själva skulle se hur vi låg till, måste erkänna att det gick rätt bra tyckte jag på provet det kändes bra iaf.=)
Sen ska vi även gå på lite reptetionslektioner som hålls tisdagar och torsdagar då jag är ledig, det är alltså repetion av matte A så man kommer igång lite igen så det är ju toppen!

Det blir mycket plugg men det är det värt, jag är så glad för det ska bli så himla kul att plugga! Det är kul att plugga när man har ett mål framför sig!
Det här kommer gå toppen och en så länge har jag bara mött bra lärare och trevligt folk! =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga matte innan jag ska sova!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0