En glad sak

Heej alla kära läsare!
Har ju glömt att berätta.
Ni vet ju att jag har haft ett sånt problem med att få komma in och läsa på skolan där jag vill, äntligen har jag kommit in och börjar nu på måndag den 13 okt! Wiie! Blev så överlycklig när jag fick hem papprerna!
Och det här e bara komvux liksom men ni som jag har berättat det för vet hur hårt jag har kämpat:)

Vad har jag gjort annars i helgen, har jobbat och i fredags så var jag ute med Micke och Stina var jättetrevligt :)
Vi var runt på söder och satt och snacka skit och tog några öl :)

Jaa det var allt jag ville säga!
Nu måste jag gå sova om jag ska orka upp imorrn.
Go natt

Kommentarer
Postat av: Rebban!

Kul, Grattis! :).



Måste ju bara berätta att min familj har din favorit öl här hemma, ännu en anledning att du måste hälsa på mig! :)

2008-10-06 @ 03:42:25
URL: http://kyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0