Inget internet

Heej mina kära läsare ja lever fortfarande!
Ja har inget internet fortfarande dom sa att jag skulle få det i måndags det skulle ta en vecka nu har det snart gått 2 veckor=(
Suck det är alltid så, det värsta är att jag är ganska beronde utav internet eftersom jag har en del skoluppgifter att göra och skicka in på internet och leta fram information till.
Men men jag får väl be till gud att det kommer på måndag ni får hålla tummarna för mig:)

Annars då, skolan går bra.
Det går bra i naturkunskapen får fina betyg :), har haft mitt första matte prov också har dock inte fått tillbaka det ännu men hoppas jag klarat det.
Om jag har klarat mitt matte prov blir det fira med champagne! :)

Ikväll så ska ja gå och se Dj Tiesto!!
Ska bli så roligt!
Jag har sett fram emot detta hur länge som helst, han börjar inte spela förrens 23.30 så det är ett tag kvar!

Sen kan jag berätta att jag börjat bli riktigt duktig också, varje morgon så går jag ut och promenerar 1 timme minst, det är jätteskönt sen när man sitter i skolan man får energi!
Imorse när jag öppnade gardinen så var det snö ute! Det var rätt mycket snö så Fanny och jag gick ut och gick sen byggde vi en snögubbe ni ska få se en bild sen när jag fått mitt internet=)

Nu har jag inte så mycket mer att säga lovar att uppdatera er bättre sen:)
Men tänkte bara berätta att ja lever
Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

tjo...jo, det är bara bra, tack. Själver? jobbigt...det hoppas jag med :D

2008-11-23 @ 22:08:15
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0