Friday

Hallå alla kära läsare hoppas allt är bra!
Med mig är det toppen :)

Idag hade jag bara prov i naturkunskap det kändes som att det gick ganska bra, vissa saker var rätt svåra faktiskt men det ordnar sig säkert.
Sen åkte jag hem till föräldrarna där jag är nu.
Har packat lite kläder och även datorn ska med min bärbara funkar inte tyvärr :(

Har inget internet i lägenheten men ska fixa det så snart som möjligt därför dålig uppdatering.

Mer har ja inte att berätta ska fortsätta att plocka här.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

hehe..ingen fara :) flytten gick bra hoppas jag?! Ja, jag skulle väl kunna fixa den direkt när du ändå erbjuder din hjälp:) Vet inte vad man ska ha för tema bara....men något med NYC och mitt namn borde ju vara passande?! Härligt...jag bor i Sandhult som ligger 15 min utanför Borås. Har lite kompisar i Sthlm...de bor mest runt Vällingby och Spånga. Annars är allt bra och flyter på...ska inte klaga:D

2008-11-10 @ 00:55:14
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Joakim Wennberg

hehe...okej, allt har sina för och nackdelar :) mmm..finns ju nattbilder över NYC som man kan ta, vilken stil man ska ha vet jag inget om hur man gör eller vad man kan välja mellan. Men jag kan ju lägga upp en tänkbar bild så får vi se vad du tycker och tror man kan hitta på. Sen om man ska ha hela mitt namn på banner eller inte vet jag ej, jag kallas ju mycket för Wennberg och sedan så är ju hela namnet med i blogg länken så det kanske räcker med det där?!



Lugnt...lycka till med plugget.

2008-11-12 @ 02:28:35
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0