081125

Idag får man pengar wiie! =) Dagens höjdpunkt ?, ja tror faktiskt det, skulle behöva invenstera ett par nya jeans är ju inte jätte panik men om jag får lite pengar över och hittar något fynd ska jag köpa nya!
Annars måste ja spara pengar till julklappar ju!

Fick mitt internet igår äntligen, fast inte hem i brevlådan utan jag fick ringa till Com hem igen och fråga vart det hade tagit vägen, så fick jag en adress som jag skulle gå till och hämta ut mitt paket själv annars hade det tagit ytterligare en vecka.
Jag trodde dom stängde kl 6 så det var bara att springa iväg, hade 20 min på mig, men jag han så kände mig väldigt nöjd sen, hade inte klarat mig en vecka till utan internet har för mycket att göra i skolan som ska fixas.

Gick upp vid 7 tiden idag, har precis kommit hem ifrån centralen där jag har gjort mitt statistik arbete till matten, nu ska jag bara skriva ihop det och göra något diagram utav det.
Idag har ja inga lektioner, men ska till matteteket som börjar kl 13.00, och sen har jag en liten matte lektion kan man säga från kl 14-16 sen efter det ska jag åka hem till mina föräldrar och äta middag=)

Det är så mysigt att titta ut, det är alldeles vitt utanför synd bara att det ska bli varmare nu så snön kommer att smältas bort=(
Ja vill använda min vinterjacka!
Hellre att det är snö som det är nu än att det är regn och blask, blir så mörkt då.
Men men man kan inte få allt finns viktigare saker i livet :D

Förresten så fick jag Godkänt på mitt matte prov!!!! :D:D:D
Är så lycklig!
Min matte lärare sa ju till mig första dagen att jag aldrig skulle klara kursen hahah se där ja fick godkänt på det första provet jag kan!
Så i helgen blir det att dricka champagne här ska firas!
Hade även prov igår i NkB igen, det gick ganska bra tror jag, var svårt men hoppas att det gick bra :)

Så ser min dag ut iaf, nu ska jag plugga.
Take care:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0