Lunchbrake

Goddagens!
Hoppas ni mår bra, ja mår bättre idag än va ja gjorde igår iaf, hade migrän igår och mensvärk! usch!

Har precis kommit hem ifrån en föreläsning vi varit på om HIV mycke intressant, sitter just nu och äter mina egna hemmagjorda kroppkakor!
Det är gudomligt gott ska ni veta.
Tyvärr är inte dagen slut för idag även fast jag hade önskat det, hade helst av allt bara velat bädda ner mig i sängen och kolla på film, men det går inte.
Ja ska till skolan och ha matte i 3 timmar och 15 min jippie!

Sen efter skolan när jag kommer hem ska jag laga mat sen ska jag nog se på Mamma mia som alla pratar om ska vara så bra :) Fick låna filmen utav mina föräldrar.

Jaa nu har jag inte så mycket mer att berätta om min dag.
Hoppas ni får det trevligt iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0