Inte långt kvar!

Som ni vet så har jag ju varit hos min farmor därför jag ej skrivit.
Kom hem igår, var så trött igår så tog ett bad och sen kollade jag på film.
Idag har jag och mamma varit i stan och inhandlat det sista innan Alanya =)
Köpte ett par shorts, flip flop och lite rengöringsgrejer, och även färg till mitt hår, köpte ett annat märke den här gången och mörkare färg så hoppas det blir fint!

Imorgon ska jag och mamma åka och göra naglar i Haninge, man måste ju vara fin när man ska åka iväg=)
Dom kommer väl ramla av där nere men de skiter ja i!
Shit det är nära nu till Alanya, har packat ner lite grejer redan haha, har tvättat också skönt att få det klart i god tid så att man inte glömmer något.
Såg att jag hade väldigt mycket linnen det är bra för förra gången hade jag nästan för lite att välja mellan=)

Ha en trevlig kväll.
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alanya here we coooooooooooooooooome!

2008-07-22 @ 22:09:19
URL: http://kyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0