Hallå där

Om ni undrat vart jag har tagit vägen så ska jag nu berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna=)

I tisdags så blev jag väckt jättetidigt, pappa kom in och frågade om jag kunde skjutsa hem farmor till Trosa.
Först fick ja lämna av mamma på jobbet på grund av bussstrejken sen så skjutsade jag farmor till Trosa, så hjälpte jag henne med lite saker som hon behövde ha fixade och sen var jag kvar hos henne ett tag innan jag åkte hem.

Onsdagen bjöd på Hölö, Kyling och jag hade bestämt att vi skulle åka ner och sen sova över hos min farmor och jobba vidare på torsdagen.
Sagt och gjort så blev det så men jag var helt slut igår kväll så jag var helt konstig i huvudet så Kyling fick köra hem=)
Tur att hon har körkort!

Men vi hittade en ganska rolig sak som vi lekte med ett tag ute på tomten!


Copyright © Kyling.blogg.se

Idag är det fredag ganska fint väder ute ser det ut som, har har precis vaknat sovit 12 timmar inatt:P
Vet inte vad jag ska göra idag om jag ska följa med mina föräldrar och åka båt eller göra något annat, Kyling och jag ville åka in till stan men hon kommer ju ingenstans på grund utav bussstrejken:S

Aja ha en trevlig fredag.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0