Good morning sunshine!

Underbart väder ute idag igen! Härligt Härligt!
Åkte aldrig ut med båten igår, kände att jag inte orkade faktiskt, var så otroligt trött.
Jag var hemma istället, satt ute i solen och hade det skönt, min bror kom förbi också så vi åt tillsammans sen tog jag en promenad till centrum och köpte lite godis sen satt jag och mös framför tvn=)

Idag ska jag träffa Kyling i stan vid typ 3 tiden, hon jobbar till 3 så jag får vänta!
Ska gå runt lite får se om vi hittar nåt kul hoppas de iaf.
Annars vet jag inte vad kvällen bjuder på man får helt enkelt ta den som den kommer och se om det kommer upp nåt kul på vägen.

Ha en trevlig dag alla kära läsare.
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: kalmiis

svar; naw tack så mycket :)

2008-07-06 @ 12:01:47
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0