Ännu en grå dag

Igår så hade jag ju en hemlighet som jag skulle göra, tanken var att jag skulle säga senare vad det var för ja ville inte ha för stora förhoppningar ( men Kyling avslöjade ) men men vad ska man göra hon e ju lite busig=)
Igår iaf innan jag åkte på lägenhetsvisning så träffade ja Micke var så längesen =) Kul att snacka lite skit, vi gick och åt pizza mums! På världens bästa pizza ställe!

Sen åkte jag och kolla på lägenheten den var fin men väldigt liten men det är ju bara en 1a, nära till T-bana men ja skulle lätt kunna bo där, aa vi får se vad mäklaren säger och hur mycke den går upp till priset också.

Idag ska jag göra rent mitt akvarium det är så skitigt stackars fiskar dom ser knappt ut så dags att sätta fart!
Puss å kram ha en trevlig dag!



Min katt som ligger på akvariumet


Kommentarer
Postat av: Rebecka

A visst ;)

2008-07-08 @ 21:44:30
URL: http://kyling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0