3 dagar kvar!

Det blev inga naglar igår, mamma och jag orkade aldrig åka sen så funderade ja lite och tänkte att dom kommer säkert att ramla av eftersom man kommer bada så mycket m.m.
Jag vet hur det var förut när jag hade naglar och jag jobbade, då tvättade jag händerna ganska mycket så blev det luftbubblor under naglarna så ramlade dom av sen.
Jag sparar hellre dom pengarna då och gör nåt roligare i Alanya istället, naglar kan ja göra när jag kommer hem i sånnafall.

Idag ska jag och Kyling åka in till stan och luncha med Simona, måste ju träffa henne innan vi åker=)
Sen måste jag städa lite i mitt rum för det ser ut som en bomb som har ramlat ner här haha!
Det blir ju så när man ska resa bort.

Men hoppas ni får en fin dag i solen.
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-23 @ 11:10:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0